Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Upin Dan Ipin Dah Ada Produk Mandian Pula !



Nampaknya populariti yang di raih oleh watak kartun animasi Upin Dan Ipin terus di kembangkan ke cabang perniagaan lain pula. Terbaru, sebuah syarikat telah menghasilkan koleksi penjagaan diri yang berlatar belakangkan watak kartun itu.


Koleksi pengajagaan diri ini merupakan 4 jenis produk iaitu syampu, krim mandian, losen badan dan pembersihan diri daripada hujung kaki hingga ke kepala.


Produk-produk ini pastinya dapat memikat hati anak-anak anda kerana ia diperhebatkan lagi dengan bau-bauan seperti buah-buahan dan gula-gula candi.


Sekurang-kurangnya dengan adanya produk ini di pasaran sekurang-kurangnya ianya mampu menarik minat golongan kanak-kanak untuk menjaga kesihatan. Kalau ada anak-anak yang tak pandai jaga kebersihan tu bolehla cuba sogok produk ini kepada mereka. 


Adios~~~~

Comments
3 Comments

3 comments:

cikgu isza said...

kalau budak-budak tu tahu.. mesti suruh beli..

Sharinginfoz said...

macam2 kan.. dah ramai peminat so laku le nanti

CasaBlander said...

wah..seronoknya dengar! ni boleh beli utk anak sedara sebaga hadiah ni. Kompem dorang suka! =)

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget