Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Misi Mencari Followers Ke 100 !



Sedar tak sedar dah hampir 4 bulan aku menceburi bidang blogging ini. Terasa macam terlalu pantas masa berlalu. Dari tak tahu bagaimana untuk berblogging pada mulanya dan hari ini aku boleh berbangga dengan pencapaian diri sendiri.


Alhamdullah. Dahulu trafik aku dalam 50 visitors sahaja sehari dan kini mampu mencecah lebih 150 visitors sehari. Ianya masih kecil jika dibandingkan dengan bloggers yang sudah establish lama dalam industri ini. Tetapi aku tak kisah. Aku bertanding dengan diri sendiri aje.


Termasuk entri ini, dah 304 entri telah aku hasilkan. Bukan nak berbangga tetapi ini adalah azam aku untuk bersama berkongsi apa jua maklumat kepada anda semua. Semakin banyak kita menulis, semakin banyak pengetahuan yang dapat kita kongsikan bersama. Sharing is Caring kan.




Followers blog aku pula dah mencecah 99 orang. Not bad at all. Tak sangka ada yang sudi menjadi followers blog aku ini. Terima kasih aku ucapkan. InsyaAllah aku akan menerjah blog anda satu hari nanti.


Kini, aku menawarkan kepada sesiapa yang sudi menjadi followers aku yang ke 100 akan aku buatkan satu entri khas sebagai penghargaan kepada followers ku yang ke 100. Rasanya tak susahkan nak add jadi followers kan.


Ada berani? Cepat..cepat..tawaran di tutup bila ku dah di cekup. Mari kita lihat siapa yang kena nanti.. kepada yang dah awal-awal add jadi followers aku tu, jangan risau. Ada sesuatu untuk anda nanti.. Tunggu..


Adios~~~~

Comments
3 Comments

3 comments:

Sharinginfoz said...

semoga lebih mantop

Encik Tikus said...

alamak,saye yang ke 96 lah,terlepas ! hahaha :D

Miro Armyrule said...

aku suspek sedara yg bernama Miro...wakakaka

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget