Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Raga Motor Berkunci ?



Baru-baru dalam perjalanan ke kampus aku terlihat 1 motorsikal yang agak pelik di bahagian raganya. Apa yang lain dari yang lain ialah raga motor itu boleh di kunci dengan mangga !


Memang bagus raga jenis ini. Terjamin sedikit keselamatan barang kita apabila di tinggalkan di motor. Yelah sebab raga motor biasanya  berkonsepkan open air.


Kalau ada raga motor seperti ini tak perlulah lagi gunakan box kat belakang motor itu. Tak rempit la pakai box kat belakang tuh.


Kepada sesiapa tahu di mana ada jual raga motor jenis ini tolong beritahu aku ya. Teringin nak beli..


Adios~~~

Comments
2 Comments

2 comments:

Sharinginfoz said...

raga pun ada kunci kan macam2 le kan nak elak daripada hilang barang kan..

Petrol Naik??

Mohd Adziim said...

X pernah nmpk lgi raga style cmni. Susah2 buat je handmade. sndiri2 buat.

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget