Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Apabila Vandalisme Berleluasa...



Masalah vandalisme tidak pernah ada pasang surutnya. Cuma  sejak kebelakangan ini media massa  kurang memberi perhatian kepada kepada permasalahan ini. 


Sebagai buktinya lihatlah apa yang berlaku kepada Pantai Tower yang terletak di Lembah Pantai ini. Huruf 'I' pada perkataan pantai telah di tukarkan kepada huruf 'T'. Bila dah bertukar huruf ini pastinya maksudnya juga turut berubah. 


Tak perlulah aku beritahu apa maknanya. Masing-masing dah cukup dewasa kan..


Walaupun Malaysia telah mencapai banyak kemajuan dari pelbagai bidang nampaknya masih tidak dapat lagi mengubah mentaliti segelintir manusia ini. Sesuatu harus di lakukan untuk mengubah keadaan ini..


Adios~~~

Comments
3 Comments

3 comments:

Sharinginfoz said...

teruk betul kan, macam tu ada jugak...

saya_arief said...

ades..
dasyat,,

Cikgu Khairul Arif said...

hahah,,lawak la plak..=)

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget