Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Earnings Nuffnang Dah Cecah 3 Angka !



Hari isnin adalah hari yang di tunggu-tunggu kebanyakan blogger yang berdaftar di bawah Nuffnang kerana Nuffnang akan mengemaskini earnings setiap bloggers. Siapa tak suka tengok duit kan (termasuklah aku).


Dah lama aku tak bercerita tentang earnings untuk akaun aku. Bila ada kesempatan, aku akan menyemak earnings untuk mengetahui kenaikan earnings yang terbaru.
 

Hmm not bad. Akhirnya earnings aku dah mencecah menjadi 3 angka. Tak perlulah tahu berapa exact amaunnya. Bukan banyak sangat pun. Bolehlah menampung kira-kira perbelanjaan aku untuk 2 minggu.


 


Walaupun amaunnya dah sampai tahap boleh cash out, tetapi aku tak berminat lagi naik cash out awal-awal ni. Target nak cash out bila dah mencecah 4 angka.  


Apa-apa pun entri ini bukanlah bertujuan nak menunjuk-nunjuk. Hanya nak berkongsi kegembiraan. Lagipun tujuan aku berblogging ini hanyalah untuk berkongsi idea dengan anda semua. Bukanlah bermotifkan wang semata-mata. Sharing is Caring kan..


Adios~~~   

Comments
7 Comments

7 comments:

Sharinginfoz said...

tahniah nanti 4 angka pulak ya

Kancilbiru said...

wow..best tu..rezeki...

Ms Haslina said...

alhamdulilah..rezeki tu..tp semua tu dtg atas usaha juga...bkn dtg bergolek...x salah bkongsi kegembiraan..asalkan tiada niat lain dihati...

Anonymous said...

wahhh tahniah yer nanti belanja choki-choki sekotak ! (:

CIKGU NAMAN said...

fulamak..cayalah ;)

Unknown said...

dah tu nanti leh la belanja erk

Bilik Cik Puan Ienafazlyna

Air said...

bestnya..congrats.

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget