Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

David Villa Ke Barcelona ?



Menurut laporan dari espnstar.com,  Valencia telah pun mencapai dengan Barcelona persetujuan untuk melengkapkan perpindahan penyerang prolifik itu ke Nou Camp dengan yuran perpindahan sekitar $ 40 Million Euro untuk kontrak selama 4 tahun.


Pengumuman ini di buat selepas 3 hari Barcelona menjulang trofi La Liga Sepanyol. Villa akan menjalani pemeriksaan kesihatan pada jumaat ini di Catalan.


Valencia terpaksa melepaskan Villa bagi menyelamatkan krisis kewangan kelab dari Mestalla itu. Di peringkat antarabangsa, Villa merupakan penjaring kedua terbanyak Sepanyol dengan 36 gol dalam 55 perlawanan.




Mengikut sumber, Barcelona masih meneruskan misi membawa Fernando Torres dan Cesc Fabregas ke kelab itu untuk mempertahankan kejuaraan liga musim hadapan. 


Berita ini pasti kurang menyenangkan untuk beberapa tonggak Barcelona sedia ada seperti Zlatan Ibrahimovic, Thierry Henry dan Yaya Toure kerana terdapat ura-ura mereka ini akan di jual untuk mendapatkan Torres dan Fabregas.




Apa-apa pun mari kita nantikan apakah nasib mereka ini jika Torres dan Fabregas setuju untuk menyertai Barcelona.


P/S:- Apa berita dari kem Real Madrid? Setelah berjaya memikat Cristiano Ronaldo dan Kaka, mereka masih gagal membawa pulang trofi kejuaraan. Nak beli siapa pula lepas ni?


Adios~~~

Comments
2 Comments

2 comments:

ENCIK TIKUS said...

makin kuatlah barcelona nanti~

Sharinginfoz said...

pindah jangan tak pindah.. $$$$$

Apasal Tak Nak Beli Brg Online

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget