Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Buffered Earnings Silih Berganti !



Semalam ketika aku mengemaskini blog ini aku, aku terkejut kerana iklan buffered earnings Maggi dah bertukar kepada iklan Maxis pula. Wah tak sangka, Nuffnang telah menghadiahkan aku buffered earnings yang kedua buat aku.. Yahoo !!!   


Selamat tinggal aku ucapkan kepada iklan buffered earnings Maggi yang telah menghiasi ruang utama blog aku ini hampir sebulan. Untuk itu aku abadikan kenangan bersama iklan buffered earnings Maggi di bawah ini:-


 

Selama hampir sebulan iklan buffered earnings bermaharajalela di blog ini, ia telah menjana pendapatan sebanyak RM 10.59 untuk aku. Aku tetap bersyukur dengan pencapaian ini walaupun nilai ini terlalu kecil jika di bandingkan dengan pendapatan buffered earnings yang di perolehi oleh Encik Enriqazz yang hampir mencecah RM 100 untuk setiap buffered earnings.




Bila dah ada buffered earnings ni, dah jadi tanggungjawab kita untuk menaikkan traffik ke blog .  Tiada visitors, tiadalah click untuk iklan blog. Tak ada orang maka tiadalah duit. As simple as that kan..


Start hari ini aku akan mula menerjah blog kalian semua. Kemudian sudi-sudilah singgah di blog aku pula. Sesiapa yang singgah di blog aku ini, sila tinggalkan jejak supaya mudah aku jejaki. Bersama-samalah kita memeriahkan dunia blog tanpa sempadan ini..


Adios~~~

Comments
3 Comments

3 comments:

ohmywtf said...

congratulations! :-)

ejaMaria said...

tahniah... best nyer...

Sharinginfoz said...

not bad buffered earnings ads memang meriah, pakcik kayo le..

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget