Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Jom Berpoligami Cara Salih Yaakob !



Baru-baru ini ada keluar cerita tentang rumah tangga Salih Yaakob di sebuah surat khabar di Malaysia. Dalam laporan itu, Salih Yaakob berkongsi sedikit sebanyak rahsia kebahagian rumahtangganya  yang mengamalkan poligami.


Untuk rekod, Salih yaakob mempunyai 3 orang isteri dan 11 orang anak. Mereka semua hidup dalam keadaan yang harmoni dan bahagia. Mesti ramai di luar sana cemburu akan kebahagian yang Salih yaakob kecapi kan.




Jom kita terjah antara rahsia amalan berpoligami yang beliau amalkan:-


  •  Berterus-terang dengan isteri jika ingin berkahwin lagi satu

  •  Mengikut undang-undang syarie yang di tetapkan

  • Jika sudah bercerai dengan pasangan, hendaklah menjaga kebajikan mereka dan anak-anak.

  • Berpoligami bukan berdasarkan nafsu semata-mata

  • Pastikan jangan timbul perasaan cemburu dan benci sesama madu

  • Eratkan silaturrahim sesama madu 

  • Amalkan sistem giliran sesama madu


Sebenarnya banyak rahsia berpoligami yang boleh di praktikkan. Ini cuma beberapa amalan yang Salih Yaakob gunakan. Nampaknya berkesan. Bagi yang berpoligami tu bolehlah cuba amalan yang Salih Yaakob gunakan ini. Dah terbukti berkesan !


Adios~~~

Comments
8 Comments

8 comments:

Sharinginfoz said...

banyak yang boleh dipelajari kan.. terutamanya kena terus terag

Pelajar IPT Beli Kamera Duit PTPTN

encik tikus said...

InsyaALLAH nanti cube,buahaha :D

::ienafazlyna:: said...

bukan semua lelaki boleh buat macam nie..huhuhuhu

Bilik Cik Puan Ienafazlyna

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

tak semua pempuan mahu dimadukan.. kita tabik ar saleh yaakob nih boleh buat..

ila-ali said...

Dia mampu...yg tak mampu pun ramai nak berpoligami. sebb tu dia rahsiakan..

joegrimjow said...

saleh yakob kena buat e-book ni ;)

ravishingpeacock said...

yg btol2 laksanakan poligami berape kerat jek..selebihnya nafsu n tahapahapa

fndrocka said...

respek..

Latest Entri : Mendekatkan diri dengan puaka

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget