Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Blog Aku Dan Sesuatu Di Sabotaj ?



Aku tak pasti adakah ini adakah ini realiti atau khayalan semata-mata tetapi yang pasti aku keliru dengan apa yang terjadi. Yang aku maksudkan ialah gajet di sebelah entri aku dah jatuh ke bawah !


Aku tak tahu bila dan mengapa ini terjadi. Memang tak paham. Nak kata aku ada edit layout ke takde pula. Mari kita lihat apa yang telah berlaku:-




Selepas siasatan di lakukan, di dapati ke semua gajet-gajet itu telah jatuh ke bahagian bawah blog ini




Aku masih mencari jawapan kenapa ini semua berlaku pada blog aku ni. Adakah blog ini telah di hack? Kalau di hack kenapa nak hack layout? Lebih baik hack content blog ini. Tak gitu? Sumpah layout langsung aku tak sentuh !


Mentang-mentang la aku buta i.t suka-suka korang je nak hack ye. Bagi yang tahu punca permasalahan ini berlaku tolanglah bagitau aku ek.Sharing is Caring kan..


Adios~~~~

Comments
4 Comments

4 comments:

Sharinginfoz said...

rasanya tersilap adjust ni tengok balik kat layout

ENCIK TIKUS said...

hoho,kadang-kadang persan jugak dekat blog orang lain. tapi buat dek jer pasal ingat tuh stail masing-masing :D

ISZA said...

kadang2 tetiba jer benda ni meroyan.. takde salah mana2 pun..

Bidadari said...

hehe. same la disini. da redha dengan layout sendiri & tatau nk buat ape lg.huhu.

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget