Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Donald Duck Yang Tak Senonoh !



Sekarang ni banyak betul permainan yang berunsurkan lucah. Sama ada anda perasan atau tidak sahaja. Lihatlah permainan mesin tunggangan ini. 


Sekali pandang memang tidak perasan tapi apabila di teliti kali kedua posisi Donald Duck ini pastinya anda akan perasan ini adalah posisi yang lucah bila ada orang yang menunggangnya.


Menurut sumber, gambar ini di ambil di Amerika. Nasib baik bukan di Malaysia. Kalaulah ada mesin tunggangan ini di Malaysia pasti dah ada yang mengambil tindakan.


Kepada ibu-bapa di luar sana tu perhatikanlah aktiviti anak-anak anda supaya bebas dari anasir yang tidak sihat. 


Adios~~~~

Comments
8 Comments

8 comments:

ejaMaria said...

hehehe... kat malaysia mmg tak bole bawak masuk ni...

Annie said...

OMG !!! No eyes to see!!!

zati said...

masyaAllah..permainan yang tak senonoh..

Oh Malaysia said...

org2 barat ni kreatif x bertempat..

pErAnTau said...

hehe. sekali tgk nk t'gelak. tp yg tersirat? :) renung-renungkan!

Sharinginfoz said...

macam2 kan......

khalidah said...

hahahaha...lawak...zaman skang macam2 benda elok dan x elok....kena sentiasa hati2....

http://khalidahkuaci.blogspot.com/

Juaini Jamaludin said...

apakah? permainan untuk kanak-kanak pun ada yang berunsur ______? unbelievable!

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget