Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Sesiapa Yang Link Aku Tolong Bagitahu !



Baru-baru ini blog ini telah mengalami kejadian 'aneh' di mana gajet yang selama ini menghiasi di bahagian kanan blog ini telah berpindah ke bawah secara mengejut (baca entri sebelum ini).


Akibat kejadian itu, banyak usaha telah aku lakukan untuk memulihkan keadaan. Banyak masa dan tenaga telah di curahkan dengan harapan semuakan akan kembali seperti biasa.


Dan akhirnya aku berjaya mengenalpasti permasalahan ini dan keadaan telah pun pulih seperti biasa. Alhamdulillah.. Walaupun masalah ini telah selesai namun telah meninggalkan kesan kepada blog ini.
 
 


Apa yang aku maksudkan ialah gajet link exchange aku telah hilang. Dah la aku tak ingat siapa yang telah meng'link exhange' dengan aku.


Yang ingat ialah Sharinginfoz, Semekar Kasih dan Pejuang Kesenian Extreme, sahaja. Yang lain tak ingat.


Oleh itu aku nak announce di sini sesiapa yang telah link blog ini tolong beritahu supaya aku dapat link blog anda di sini. Yang mana baru nak link pun boleh beritahu. 


Adios~~~~

Comments
3 Comments

3 comments:

Johari Hamzah said...

http://joe-the-ray.blogspot.com

ENCIK TIKUS said...

hoho, cantik gambar tuh

*lari tajuk :P

Unknown said...

aku baru link last week,,, baru belajar...
http://kumanx.blogspot.com

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget