Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



KEPUTUSAN PENUH : MALAYSIA 0-1 KEMBOJA


Keputusan itu kekal sehingga wisel penamat ditiupkan. Nampaknya Malaysia perlu strategi yang baru untuk bertemu Qatar 13 June 2011 ini setelah Malaysia kalah 0-1 kepada Kemboja.


Hujan lebat melanda nyata menjejaskan rentak kedua-dua pasukan pada separuh masa kedua. Malaysia kini mula berjaya menguasai bola tapi masih gagal menembusi gawang Kemboja.


Pada separuh masa pertama Malaysia ketinggalan 0-1. Gol Kemboja dijaringkan pada seawal minit ke 10. Secara keseluruhan Kemboja banyak mendominasi permainan. 


Skuad Olimpik Malaysia perlu lakukan sesuatu pada separuh masa kedua kerana hantaran yang dilakukan tidak tepat dan lemah selain terlalu mudah melepaskan bola.


PREVIOUS UPDATE


Hari ini akan berlangsungnya perlawanan bolasepak Malaysia VS Kemboja U23 Olimpik perlawanan persahabatan live jam 5 petang 7 June 2011.


Perlawanan ini dilangsungkan di Kemboja. NAmpaknya tugas berat menanti anak buah Lim Kim Swee bermain di gelanggang lawan. 


Selepas ini skuad Olimpik Malaysia akan menentang skuad Olimpik Qatar pada 13 June 2011 di ikuti Malaysia VS Myanmar pada 18 June 2011 sebelum menentang Arsenal, Liverpool dan Chelsea. 




Menurut sumber, perlawanan Malaysia VS Kemboja U23 Olimpik ini akan disiarkan secara siaran langsung (live) di Astro Arena jam 5 petang 7 June 2011 ini. Jangan lupa tunggu depan TV.


Keputusan @ result Malaysia VS Kemboja U23 Olimpik perlawanan persahabatan ini akan di kemaskini di blog ini sejurus perlawanan tamat...


Velasrizal Rodriguez


Adios~~~~~

Comments
2 Comments

2 comments:

Sharinginfoz said...

harap malaysia menang bergaya

Noor Fatin said...

malaysia boleh!

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget