Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted


Keputusan @ result Olimpik Malaysia VS Olimpik Qatar perlawanan persahabatan pada 13 June 2011 memihak kepada Olimpik Qatar yang menang besar 4-0 ke atas Olimpik Malaysia dlam perlawanan yang berlangsung di Stadium Al Sadd, Qatar.

Ini pastinya 1 lagi tamparan hebat setelah Olimpik Malaysia tewas kepada Olimpik Kemboja 1-0 baru-baru ini dalam perlawanan yang berlangsung di Kemboja.

Anak-anak buah Ong Kim Swee ketinggalan 2 gol dalam tempoh 8 minit sebelum Qatar menambah lagi 2 jaringan pada minit ke-33 dan 38.


Skuad Olimpik Malaysia melepaskan peluang terbaik mendapatkan gol apabila dihadiahkan sepakan penalti selepas Wan Zack Haikal dijatuhkan lawan tetapi Mohd. Fandi Othman gagal menyempurnakan sepakan.

Untuk rekod, skuad Olimpik Malaysia bakal berdepan Lebanon pada 19 Jun  2011 ini pada perlawanan timbal balik pertama pusingan kedua kelayakan Olimpik sebelum bermain di Stadium Nasional Bukit Jalil, 23 Jun 2011.

Di harapkan skuad Olimpik Malaysia segera mengenalpasti punca kekalahan kali ke 2 berturut-turut ini. Kalau kalah pun biarlah kalah dengan bermaruah bukannya kalah tak melawan...


Velasrizal Rodriguez


Adios~~~~~

Comments
2 Comments

2 comments:

Sharinginfoz said...

alamak kena belasah teruk macam mana ni

Sandokhan said...

bleh tahan jugak bilangan gol yang bolos tu...keeper lupa pakai kain pelekat agaknya...

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget