Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted


Buat pertama kalinya trafik Blog Aku Dan Sesuatu telah dapat maintain 1000 unique visitors (UV) setiap hari. Kalau sebelum ini selalu juga dapat 1000 UV ini tapi bukan setiap hari. Hanya pada hari-hari tertentu sahaja. 

Antara penyumbang kepada prestasi memberangsangkan ini ialah Facebook share button dan Blogger Theme blog yang baru selain bantuan SEO. 

Sebelum ini pernah terbaca kalau pakai template yang disediakan oleh Blogger Theme ianya lebih mesra SEO dan dapat membantu menjana trafik berbanding Blogger Template yang di sediakan oleh Blogger.com


Kalau anda nak cuba pada blog anda bolehlah try. Tak rugi pun kalau try pakai Blogger Theme ni. Gambar di atas ini ialah graf pencapaian trafik Blog Aku Dan Sesuatu sebagai buktinya. 

Lagi satu, jangan lupa update meta tag blog anda. Letak blog description pada meta tag tu. Yang ini pun boleh membantu menaikkan trafik blog anda. 

Sekarang ni pihak admin target nak kekalkan prestasi ini iaitu sekurang-kurangnya 1000 UV setiap hari. Kalau boleh nak capai 10000 UV untuk seminggu. 

Bukan nak berbangga dengan jumlah trafik ni, cuma nak berkongsi sahaja dengan anda semua. Ilmu untuk di kongsikan bersama. Lagipun lagi banyak trafik, lagi banyak income yang anda akan dapat...


Velasrizal Rodriguez


Adios~~~~

Comments
4 Comments

4 comments:

Unknown said...

wah, syabas bette :)

Zura Tahir said...

syabaslah..

Noor Fatin said...

tahniah! banyak nyaaaaaaaa..hehe

amal said...

wah haibat! trafik saya 10 pon tak sampai sehari hahaha

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget