Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



Bagi peminat model Perodua Myvi 1.3 baru anda kini sudah boleh membuat tempahan model ini dengan hanya RM400 di mana-mana agen jualan Perodua mulai 4 June 2011 ini. 


Buat masa ini masih tak di pastikan lagi nama sebenar model ini. Ada yang mengatakan Perodua akan mengekalkan nama Myvi, ada yang kata nama model model ini Perodua Extreme lah Perodua Infiniti lah.


Bagi yang nak beli kereta tu mungkin gambar model Perodua Myvi 1.3 baru 2011 ini dapat membantu anda membuat penilaian mengenai kereta ini. 












Perodua Myvi 1.3 baru ini akan dilancarkan oleh Dato Seri Najib Tun Razak pada 16 June ini.Model ini seakan-akan model Toyota Passo dan Daihatsu Boon


Menurut sumber, Myvi baru ini sedikit mahal kerana beberapa barang import dari Jepun seperti kotak gear mengalami peningkatan harga akibat peningkatan nilai matawang Yen pada ketika ini. 


Apa-apa pun sama-samalah kita tunggu 16 June 2011 ini untuk mengetahui nama sebenar model dan harga jualan model ini.. Bagi anda cantik tak model ini ? 


Velasrizal Rodriguez


Adios~~~~

Comments
4 Comments

4 comments:

d_tieah said...

Lawa gila!!! Haish.. Bila ntah nak memiliki myvi ni.. Gggrrrrrrr..

Faizal@PeJAY said...

aku dh tgk kat himpunan belia aritu..mcm myvi je ingt mcm kereta sedan

ainhany said...

wooohhh bergaya lagi hebat!!!pastinya harga mampu dmiliki...hihii..

Anonymous said...

perodua akan launch..

myvi SE 1.5, dan myvi EXTREME 1.5..
yg kuning atas skali tuh SE 1.5..
kalau extreme memang gile waa cakap lu.. langgar org leh putus.. garang gilaaaaaaaaaaa habaq angggg...

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget