Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted


Sebelum ini pernah dengar ura-ura kononya blogger popular seperti RedMummy mampu menjana pendapatan RM 20000 sebulan hanya dengan menulis blog. 

Kini seorang lagi blogger popular iaitu Budiey yang popular menerusi blog Sensasi Selebriti di katakan menjana pendapatan RM20000 sebulan hanya dengan menulis blog.

Kisah Budiey ini telah disiarkan dalan Sinar Harian pada 8 June 2011 yang lalu. Inilah dia keratan akhbar dari Sinar Harian :-


Menurut Budiey dalam blognya Sensasi Selebriti, blogger jana pendapatan RM20000 sebulan bukanlah merujuk kepada dirinya sebaliknya merujuk kepada blogger yang lain.

Dalam artikel ini juga, Budiey ada mendedahkan rahsia kejayaannya. Malangnya pihak admin tak sempat nak beli Sinar Harian yang menyiarkan artikel ini. Kalau tak dah pasti pihak admin akan berkongsi rahsia kejayaan Budiey dengan anda semua.

Agak-agaknya bila lah kita mampu menjana pendapatan seperti itu ya. Kalau boleh dapat RM1000 setiap bulan pun dah kira bersyukur sangatlah. Apa-apapun blogger picisan seperti saya sedar masih jauh lagi perjalanan nak ke situ..


Velasrizal Rodriguez


Adios~~~~

Comments
6 Comments

6 comments:

NOOR FATIN said...

ntah bila la nak dapat angka beribu2. hehe beratus2 pn xde lagi..

relevan said...

Usaha tangga kejayaan.. minggu ni dapat 2.25 sen dari nuffnang.. dah kira baik..boleh juga beli gula2 dan mancis..

Zura said...

wow..
ntahlah..jauh lg nk capai ke tahap drg tue..cukuplah sekdar skrg nie..

haslina said...

x pe dik rizal, kita pelan2 kayuh. semua orang ada rezeki masing-masing. kalau tidak di sini mesti ada kat tempat lain...kan.

Sharinginfoz said...

blog hiburan memang laris

Sandokhan said...

20K..pergh...

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget