Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Telekom Malaysia Taja Manchester United ?


Sukar mempercayai gambar di atas? Tetapi inilah kenyataannya. Telekom Malaysia (TM) telah mengembangkan sayapnya ke kelab terkemuka England, Manchester United (MU) dengan menjadi rakan rasmi telekomunikasi kelab itu selama 5 tahun. 

Melalui kerjasama ini, para peminat  MU dan pelanggan TM yang terpilih berpeluang ke Old Trafford menyaksikan pasukan MU beraksi. Selain itu, melalui kerjasama ini juga, kelab itu berpeluang untuk berkomunikasi secara terus dengan peminat MU di Malaysia.

Kelab itu melahirkan rasa bertuah kerana sebelum ini TM menjadi penaja pada siri perlawanan persahabatan di Kuala Lumpur dan sekarang TM telah menjadi rakan rasmi kelab terkemuka itu.  


Tetapi jangan salah sangka, mereka bukannya penaja utama sehingga membuang perkataan AIG di jersi Manchester United yang ada sekarang.

Pada musim 2010/2011 akan datang, Syarikat Gergasi Insurans yang berpusat di Amerika, Aon Corporation telah pun membuat dan mengikat perjanjian selama 4 tahun untuk menaja pasukan bola sepak Liga Inggeris ini, Manchester United yang bernilai sekitar  £80 juta.

Kerjasama antara MU dan TM di jangka akan menguntungkan kedua-dua pihak ; TM sebagai syarikat telekomunikasi yang dinamik di Malaysia dan MU sebagai kelab bola sepak yang paling berjaya di dunia kerana kedua-dua entiti ini berkongsi matlamat yang sama melalui perkongsian strategi.

Untuk maklumat lebih lanjut, anda boleh klik di link Manchester United ini. 

 Adios~~~

  

Comments
6 Comments

6 comments:

shaffique said...

Taja la Chelsea..haha..


ttp://belogbagus.blogspot.com/

Sharinginfoz said...

promotion kan nak tingkatkan jualan

ParkAir said...

xpe nanti petronas taja arsenal, hehe..

kisahremaja said...

lepas nie boleh la TM buat JV akademi bola sepak ngan MU

hazman aka species1980 said...

suatu tindakan yang bijak dari segi pemasaran

kisahsensasi said...

Kalau sume company besar kat malaysia taja team EPL then buat arrange latihan untuk team malaysia sure banyak faedahnya.....

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget