Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Penangan Janda Meletup!


Aku tertanya-tanya kenapa ya setelah seseorang wanita itu bergelar janda baru pandai berhias. Kalau dahulu masa berumah tangga penampilan  tidak terurus; pakaian selekeh, rambut serabai, tak mekap sangat dan kalau mekap pun guna bedak sejuk. Tapi bila dah bergelar janda ni bukan main lagi bergaya. Dah boleh dapat title JANDA MELETUP!.

Contohnnya yang paling jelas ialah :-

   Maizawati (janda Akhil Hayy)

Nurul (janda Ajai)

                                       Nora Danish, dan

                                        Rozita Che Wan.

Bukan aku nak jadi abang Budiey atau abang BeautifulNara hari ini, cuma aku hairan mereka ni kelihatan lebih cun setelah bergelar janda. Bukan nak kata mereka tak menjaga penampilan masa berumah tangga dahulu cuma mereka ini adalah ikon janda masakini.
 
Pengajaran bagi yang bergelar isteri tu walaupun bagaimana sibuk pun anda jangan lupa berhias untuk suami. Bukannya bersolek sakan masa nak keluar jer. Syaitan suka menggoda dan bergayut kat kelopak mata lelaki sehinggakan perempuan lain nampak lawa,  isteri kat rumah nampak comot.

Ini memang dah fitrah lelaki, kalau kurang iman boleh ke laut jadinya.Suami pula tak baik tau suka tengok perempuan seksi di luar yang di rumah dipaksa pula jangan bergaya. Lepas tu sibuk cari alasan nak kahwin lain dengan alasan isteri bau bawang hahaha..

Fikir-fikirkanlah... Adios~~~

Comments
6 Comments

6 comments:

INDRA QIRANA said...

wahhhh dasat Maizawati tu... tapi aku paling suka nora danish

joegrimjow said...

bila kecantika tidak diletak di tempat sepatutnya

camni la jadinya

shahrinabd said...

Betul2...aku pun baru terpikir nak mencantikkan diri dirumah. My mission next start next week. beringat sebelum kena

velasrizal said...

betul tu..kecantikan tu kena di titikberatkan bagi mereka yg berumah tangga..

cikgu isza said...

kenal maizawati..
dia tetap anggun dari dulu,
bukan masa janda sahaja..
sentiasa jaga penampilannya..
:)

PEJUANG KESENIAN EXTREME said...

Cantik-cantik...

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget