Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Sekitar Penggambaran Filem Hikayat Merong Mahawangsa


Sebelum ini saya pernah menghasilkan entri berkenaan filem Hikayat Merong Mahawangsa terbitan KRU Studios. Sambutan terhadap entri itu amat menggalakkan. Ada rakan-rakan memberitahu tidak puas melihat gambar semasa penggambaran filem itu yang terlalu sedikit.  

Demi tidak menghampakan kalian, saya akan sertakan lebih banyak lagi gambar sekitar pengambaran filem itu di Terengganu. Kredit kepada KRU Studios.

Di mulakan dengan gambar set pengambaran:- 




 


Kemudian dengan aksi pertarungan kelas dunia :-











Kalau nak tonton trailer filem ini, klik video di bawah ini :-



Apa macam? Puas hati tak kali ini? Rasanya dalam majalah hiburan pun tak ada yang menyiarkan gambar sebanyak ini sekitar sesi penggambaran filem ini. Siap ada trailer lagi tuh.

Filem ini dijangka siap sepenuhnya pada Julai ini dan mungkin memasuki pawagam bermula September tahun ini.

Produser filem ini, Norman Abdul Halim mendakwa bahawa lebih 20 negara termasuk di Perancis, United Kingdom, Jerman Russia dan beberapa negara Timur Tengah sudah berminat untuk mengedar filem itu.

Nampaknya KRU Studios tidak bermimpi atau berangan-angan sebaliknya berani dan positif untuk membawa satu kejutan yang boleh dibanggakan kita semua pada suatu hari nanti. SyabasKRU !.

Jangan lupa saksikan filem ini di pawagam berhampiran nanti ya..

Adios~~~

Comments
4 Comments

4 comments:

dizzydude said...

hebat sangat KRU nie..adik beradik yang sangat genius..boleh jadi Tan Sri nie..huhuhu :)

MyaFiza said...

serius tak sabar nak tengok. bangga la dgn KRU.

erie said...

peehhhhh ni kg kawe..besut ganu...bngga kawe..mari ar menlancong kot kg kawe..
add fb tuah_taat@yahoo.com

anyss said...

Salam,
Tengok promo masa tayangan Magika...fuyoooooo macam x caye je KRU yang b uat. Ingatkan Hollywood. Syabas inspektor shahab!

tak sabar nak masuk panggung ni ;)

Meriahnya Aidiladha di Kelantan Edisi Tiga

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget