Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Perabot Yang Menjimatkan Ruang Bilik


Biasanya terdapat 3 perabot utama di bilik iaitu katil, meja, dan almari. Walaupun terdapat 3 perabot asas sahaja bagi sesebuah bilik, adakah bilik anda cukup luas untuk menampung kesemua perabot ini?

Jika ruang bilik anda tidak begitu luas, maka anda anda boleh membeli perabot seperti gambar di atas yang mampu meminimakan ruang bilik anda. Kesemua perabot yang perlu ada dalam sesebuah bilik  seperti katil, meja dan almari telah digabungkan menjadi 1!.

Memang kreatif kan. Secara jujurnya, aku sendiri pun belum pernah melihat perabot ini di pasaran. Ada ker jual di Malaysia ni? Berapa harganya agak-agak? Ada siapa-siapa yang tahu tak..

Adios~~~


Comments
3 Comments

3 comments:

Fia Abas said...

bestnya dan lawa perabut tu..jimat ruang n complete =)

nak order la hehehe

saya_arief said...

katil 2 leh tarik kuar x.?
kalo x, konpem benjol la stiap kali aku bangon tido.

Nebiula said...

rasanya perabot2 pelik ni ada kat IKEA. ngeeeeeeee.

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget