Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Rahsia Mandi Bunga

 
Hari ini aku nak berkongsi tentang mandi bunga. Apa apa dengan mandi bunga? Selalunya mandi bunga di kaitkan dengan ikhtiar seseorang itu yang masih bertemu jodoh. Aku dapat idea menulis tentang topik ini ketika mendengar petua mencari jodoh oleh Dr Fadilah Kamsah baru-baru ini.

Menurut kajian, warna dalam bunga boleh menyuburkan jiwa dan akan terpancar ke wajah. Bau dalam bunga pula bertindak sebagai aromaterapi yang akan membuat kita menjadi lebih berseri dan turut merangsang wajah untuk memancarkan cahaya yang tersembunyi sebelum ini.

Bila dah terpancar sinar di wajah barulah orang akan sedar akan kehadiran anda. Orang tidak  akan jemu menatap wajah anda. Kemudian barulah orang mudah jatuh cinta kepada anda. 

Menurut hukum, mandi bunga ini hukumnya harus tetapi mestilah kena pada tempatnya yakni tidak bercanggah dengan syariat Islam. 

Kepada yang belum bertemu jodoh tu boleh lah mencuba untuk mandi bunga. Tak salah mencuba. Insyaallah dengan izin Tuhan, jodoh akan di pertemukan.

Adios~~~
 

Comments
2 Comments

2 comments:

cikgu isza said...

lama dah x mandi bunga.. bukan apa2.. saja je nak dapat kesegarannya :)

Sharinginfoz said...

menyegarkan badan pas tu harum kan... apa yang penting ketenangan.... apa lagi bro beli banyak2 bunga tu

Bayar Kad Kredit 5%

Keropok Terengganu

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget