Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Rumah Paling Selamat Di Dunia


Anda bimbang dengan kes jenayah yang kian meningkat saban tahun? Kini anda tidak perlu bimbang kerana anda boleh merekabentuk rumah anda dengan ciri-ciri keselamatan seperti sebuah rumah rumah di Poland ini.

Rumah ini dibangunkan dengan pertahanan yang cukup kuat (seperti sebuah benteng) agar tidak mudah di musnahkan dengan bom tangan. 

Di katakan pemilik rumah ini mendapat idea membina rumah seperti benteng ini kerana pernah mengalami kajadian yang menakutkan suatu ketika dahulu. Sekarang mari kita reka bentuk rumah ini dengan lebih dekat.




Setelah anda masuk melepasi pintu gerbang, pintu gerbang akan tertutup dengan sendirinya. Kemudian tingkap dan pintu akan terbuka agar kelihatan seperti rumah biasa.
 
Walaupun sekeliling rumah ini di kelilingi oleh konkrit yang bertindak sebagai benteng, ciri-ciri dalaman rumah ini masih menitikberatkan aspek kemewahan. Mari kita lihat ruang dalaman rumah ini dengan lebih dekat:- 






Rumah ini juga dilengkapi dengan skrin layar gergasi di dinding rumah untuk menikmati siaran televisyen atau menonton wayang dengan lebih santai di luar rumah. Selain itu, garaj untuk menyimpan kenderaan juga adalah di dalam rumah ini. Dinding akan terbuka apabila sistem pengesan menerima arahan dari alat kawalan. 

 

Bagaimana dengan rekabentuk rumah ini? Cukup kebal untuk dibolosi si penceroboh kan.  Walapun cukup untuk menjamin keselamatan anda sekeluarga namun anda tidak boleh lari menghadapi kematian hahaha.. Kematian itu MESTI MARI !!! 

Fikir-fikirkanlah...

Adios~~~

Comments
1 Comments

1 comments:

Anonymous said...

ni umah mcm yg dlm cite 13 ghost je

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget