Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Lebih Baik Tengok Filem Tamil...


Timbul 1 pertanyaan mengapa ramai sangat membanjiri pawagam odeon? Semua tertumpu pada poster gergasi di hadapan pawagam itu. Rupanya filem Tamil terbaru dah mula di tayangkan. Di  khabarkan di India dah box office filem ni..

Apa yang special sangat filem tamil ni ya. Khabarnya aksi pertarungan antara si hero dengan penjahat paling mendebarkan. DESYUMM!!!.. DESYUMM!!!... bunyinya.. Si hero begitu cekap menangkis serangan, melompat dan membuat helah utuk mengalahkan si penjahat..


Si hero menghayunkan penjahat ke penjuru dinding. Kotak-kotak pun bertaburan. Si hero kemudian lari ke arah ketua penjahat untuk membelasahnya. Ketua penjahat melepaskan tembakan tetapi si hero dapat mengelak. Akhirnya ketua penjahat tumpas di tangan si hero. Si hero berjaya menyelamatkan si heroin..

Akhirnya si hero dapat membongkar sindiket haram ketua penjahat itu. Konspirasi di atur melibatkan tokoh politik, gabenor dan pendakwa raya..


Biasanya lepas puas bergaduh si hero akan menari bergolek di atas kawasan tanah tinggi dan berlari-lari mengelilingi pokok sambil menyanyikan lagu riang. Pemandangan pun berubah ubah sampai ke tepi pantai. Jauhnya dari pucak bukit ke pinggir pantai diorang menyanyi dan menari. Bila bangun je baju pun dah bertukar..

Cubalah menonton filem tamil. Heronya sentiasa bergasak dengan penjahat dari awal hingga akhirnya sambil di sulami dengan jenaka, lawak, sedih dan bahagia..

Filem melayu kita bagaimana? Sedih..sebab ada penonton yang rasa nak bakar panggung sebab tak faham jalan ceritanya. Ada juga yang keluar panggung sebab pelakonnya artis paling popular tapi filemnya HAMPEH...

Adios~~~




Comments
1 Comments

1 comments:

Bukan Eciz said...

tahu tape. filem tamil atau hindustan, jalan citenya, kita da tau. tapi taklah bosan sgt nk tgk. sbb tu tak jemu nk tgk depa. hikhik~ melayu ni, kena pilih gk. tgk pelakon. kalo dibuat oleh ank yusof haslam tu, kompom ada sambungan sbb cite dia salu sgt tergantung. tahapapa~ makk tak kuasa tau!

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget