Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Iklan Mana Plak Menepet Kat Blog Aku Nih..

 

Dalam perancangan nak pergi bandar tengahari ni jalan jalan tapi cuaca panas membantutkan hasrat aku. Kang bertambah hitam plak aku. Dah la tak kawen lagi nih. So bila dah kansel plan tu cari la alternatif lain yang aku boleh buat tengahari ni. So macam biasa la apa lagi blogwalking la..
 
Sebelum blogwalking, usha blog sendiri dulu. Tiba-tiba ternampak iklan yang Tiger Airways on the top on my blog. Aik macam mana iklan tu boleh duk situ. Yang pasti iklan ni bukan dari Nuffnang..
 
Aku tak pernah register untuk syarikat pengiklanan lain selain Nuffnang. Ke iklan ni ada authority untuk terjah mana-mana blog yang dia suka? 

Aku pun klik kat iklan tu. Rupanya Tiger Airways ni tengah buat promotion macam MAS gak. Diorang tengah perang harga tiket ke destinasi-destinasi terpilih.

Fikir-fikir balik biarlah iklan tu kat situ. Asalkan dia tak ganggu hidup aku sudahlah. Maybe iklan tu rasa trafik tinggi kot kat blog aku ni walaupun tak sesak pun blog aku ni hahaha.. Apa-apa aku anggap ini sebagai satu pengiktirafan kepada aku..

 

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget