Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Selamat Tinggal Aku Mengundurkan Diri...


Di maklumkan bahawa mulai hari ini sehingga masa yang akan diberitahu kelak, aku akan menyepikan diri untuk beberapa ketika.. Ini bermakna aku tidak muncul dengan entri yang baru untuk beberapa hari mendatang. Aku ingin membawa diri ini..

Pengunduran diri ini tidak bermakna aku merajuk dengan dunia blogging ini cuma aku perlukan ketenangan buat seketika.. Sambil itu boleh la mencari ilham untuk entri yang seterusnya..

Walaupun jauh di mata tapi bukan di hati kan.. Kepada pengungjung blog aku ni sudi-sudi kan lah menggeletek iklan Nuffnang aku ni dan pastikan anda meninggalkan jejak anda.. Insyaallah What u give u will get back.. 

Insyaallah aku akan kembali dengan entri-entri baru yang lebih sensasi... 

Adios~~~

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget