Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Stadium Yang Bakal Di Gunakan Pada Piala Dunia 2018



Piala Dunia 2010 baru sahaja berakhir tetapi di khabarkan England sudah tidak sabar mahu menganjurkan kejohanan bolasepak terbesar dunia itu pada 2018.


Menurut sumber, Persatuan Bolasepak England telah menyenaraikan beberapa stadium yang bakal di gunakan sepanjang kejohanan itu nanti.


Jom kita terjah stadium yang bakal di gunakan nanti :-


1. Stanley Park Stadium (Stadium baru Liverpool)



2. City of Manchester Stadium (Manchester City)



3. Milton Keynes Stadium (MK Dons)



4. The Emirates Stadium (Arsenal)



5. Home Park Stadium (Plymouth)



6. Old Trafford Stadium (Manchester United)



7. Stadium baru Tottenham Hotspur (belum di beri nama) atau Olympic Stadium



8. Stadium of Light (Sunderland)



9. Wembley Stadium



Apakah muslihat di sebalik pengumuman stadium-stadium yang mahu di gunakan itu nanti? Bukankah masih awal lagi. Adakah mungkin strategi England mahu menyediakan pasukan yang mantap? Sama-samalah kita tunggu..


Adios~~~~

Comments
13 Comments

13 comments:

AiZ said...

cis .. padang belakang rumah ku takde pun.. =__=" penat-penat je potong rumput..




Aiz latest entry
Original waka waka bukan shakira laaa
Negara millionaire yang miskin
Trik iklan mangga Ad yang aiz guna
Kenapa blogger nak bersaing? haishh



ingin buat link seperti ini juga? Klik disini

Kazen said...

haha malaysia biler wehhh...ooopssss

shapoji said...

damn...banned england...

ila-ali said...

gd info bro!!

akuzle said...

hah!! dah pk WC 2018?? advancednyerr... manalaa agaknyer kiter masa tuh yea?

xazryx said...

lawa gile stadium2 england .

Sharinginfoz said...

memang cepar betul kan pengumuman ni dibuat..... apa-apa pun memang ditunggu2 oleh peminat...

Reply from P1w1max

anisalya said...

yang pasti...stadium dia org yg terbaik kan berbanding kita...
cantik pun cantik...
huhuhu...

lydzar said...

lawa-lawa stadium kt sana

hafizmd said...

pergh..mmg cantik betul ni..saje kot nk lobi ngn fifa..hihihi

Victor Tan said...

English Premiership! xD

Better improve their footplay before entering the World Cup. England still needs to improve more.

QieFLy si Dolce said...

wahhhhh naik bulu roma tngok stadium tu...besar giler....
Entry terkini : Ketahui karektor kamu melalui KENTOT...

Matt said...

England memang layak jd host World Cup..stadium memang dah redy berlambak..cuma they need to improve their soccer skills lah, thats all..

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget