Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Folding Shower : Menjimatkan Ruang Bilik Air



Kebanyakan pemilik rumah memilih shower daripada bathtub kemungkinan ada 2 sebab iaitu kerana bilik air kecil  atau kos yang tinggi. Tetapi bagaimana untuk memilih shower pun sukar kerana bilik air yang kecil? 


Jangan kuatir kerana sekarang sudah ada Folding Shower yang boleh dilipat jika shower tidak digunakan. Ini akan menjimatkan ruang bilik air.


Pastinya ruang bilik air yang kecil pasti tidak terjejas kerana Folding Shower ini melekat pada dinding apabila dilipat.


Pembuat Folding Shower, syarikat Supiot dari Perancis kini sedang mencari pengedar untuk produk ini. Pasti laku kalau jual kepada Projek Perumahan Rakyat Termiskin (PPRT) di Malaysia ini kan... 


Adios~~~~

Comments
12 Comments

12 comments:

Sharinginfoz said...

benda ni pun nak lipat

lydzar said...

ermm kalau takdek benda ni pon boleh je kot nk mandi

Pelatt said...

kreatif gila

Lelaki Ini said...

besh2!

AtieSalehah said...

kreatiff

Stilla said...

jalan2 kat sini...btw dah follow ur blog..=)

lassiegewdix said...

wah !
nak !
letak dalam bilik .
pretty kewl :)

soffya cik bulan said...

harus ni dptkn sekali..
cess, mcm ada rumah sendiri dah
hakhak

nuriz said...

katne boleh beli ni,bol nak beli satu kat umah tu ahahaha..kreatif

liyana aziz said...

ringkas dan mudah.. semudah abc.. wah! =)

touya said...

benda nie lekat kat bilik air kan ? so apa function dia ?

fyna said...

wah sukee! nak jugak

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget