Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Gara-Gara Ramalan Paul The Octopus !



Umum mengenali siapa itu Paul the Octopus. Sotong yang bernama Paul ini telah menjadi bahan bualan 1 dunia berikutan ramalannya yang tepat untuk perlawanan yang membabitkan Jerman di Piala Dunia.


Ramai yang bertaruh mengikut ramalan si Paul ni. Ramai yang bersorak keriangan apabila pertaruhan mereka mengena. Mana yang kalah tu siap mengancam mahu membunuh Paul.


Paul juga di jadikan bahan ketawa 1 dunia. Jom kita terjah antara gambar Paul yang menjadi bahan ketawa 1 dunia :- 




















Hahaha memang lawak kan. Bagi umat Islam, kita tidak boleh mempercayai ramalan si Paul ini. Anggaplah semuanya kebetulan. Boleh terpesong akidah di buatnya.


P/S :- Paul memilih Jerman untuk tempat ketiga dan memilih Spain sebagai juara Piala Dunia 2010. Agak-agak ramalan dia tepat tak...


Adios~~~~

Comments
11 Comments

11 comments:

kay-N said...

tuhlaa..skang ape ape skit sikit paul..haha smpi kt opis pn boss pn same men men ckp pe2 pn kne ikut cakap sotong~

rammyd said...

camne boleh ada tukang tilik sotong pulak.. =P


nurse medical vs nurse dental

Nurna said...

kesian si paul tu...die tak bersalah ponn...hahaha~

HEROICzero said...

haisshhh~ mana2 jek lah yg menang. dua2 team aku benci actualy. haha! spain or holland... aisyy..~


uruguay! uruguay!

xD

saya_arief said...

haha..alahai sotong..
femes sungguh engkau.

kenwooi said...

netherlands! =D

Sir Marcello said...

hahaha...paul make this campaign lebih warna warni!!

محمد فردوس سعد said...

salam

aku x ikut ramalan sotong tu, tp mmg spain juara la..tgk cara main r.. :)

illafira said...

paul dah famous sedunia..

Mr PenyuBiru said...

kesian Paul,tak pasal² peminat fanatik pasukan yg kalah nak bunuh Paul.alasannya, Paul punca kekalahan.haih..macam-macam..

namzanur said...

tengok jer laaaa......kepada umat islam semua, benda ni adalah khurafat...kita ditegah percayakan ramalan atau tilik nasib... kalau nk ikutkan dari analisa perlawanan Spain deserve to win.......

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget