Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Majlis Perkahwinan Norman Hakim dan Memey Suhaiza



MAJLIS PERNIKAHAN & PERKAHWINAN NORMAN HAKIM DAN MEMEY SUHAIZA


Baru-baru ini telah berlangsungnya majlis pernikahan dan perkahwinan pelakon Norman Hakim dan Memey Suhaiza pada 24 & 25 September 2011 (Sabtu) di Felda Tenggaroh Selatan 1, Kota Tinggi, Johor.


Pasangan Norman Hakim dan Memey Suhaiza ini dinikahkan oleh jurunikah mukim Kambau, Kota Tinggi, Zulkifli Tarmizi berwalikan bapa Memey, Suhaimi Sawarni, 49.


Pada majlis pernikahan, Memey menerima mas kahwin berjumlah RM22.50 dan 5 dulang hantaran termasuk wang hantaran RM24,000, sistem pengesanan global (GPS), rantai, cincin berlian, kek buah berbentuk beg tangan Gucci, sirih junjung dan Al-Quran.




Sementara Norman menerima tujuh dulang hantaran daripada Memey iaitu iPad 2, cincin, coklat, buah-buahan, sirih junjung, kek lapis Sarawak dan al-Quran.


Keseluruhan hantaran kedua-dua belah pihak dianggarkan berjumlah RM40,000 yang digubah oleh Iezla Bridal merangkap perunding perkahwinan.


Selain keluarga kedua-dua belah pihak, majlis ini turut dihadiri dan disaksikan oleh 1,000 tetamu yang menyaksikan majlis pernikahan pelakon Norman Hakim dan Memey Suhaiza ini.




Norman Hakim dan Memey Suhaiza akan Memey berbulan madu di Paris dalam masa yang akan ditetapkan kemudian dan seterusnya dijangka ke Mekah untuk mengerjakan umrah pada tahun depan. 


Majlis perkahwinan @ resepsi Norman Hakim dan Memey Suhaiza sebelah pengantin perempuan dilangsungkan di rumah pihak perempuan pada Ahad dengan berkonsepkan perkahwinan dalam taman.


Pada 28 September depan pula, majlis perkahwinan yang bernilai RM12 juta, akan diadakan di Hotel Crowne Plaza Mutiara, Kuala Lumpur, ditaja sepenuhnya oleh jenama barangan kemas, Rafflesia.




Untuk rekod, ini merupakan perkahwinan pertama buat Memey manakala yang kedua bagi Norman yang berbeza 12 tahun dengan Memey Suhaiza.


Norman pernah berkahwin dengan pelakon Abby Abadi pada 8 Januari 2002 dan dikurniakan tiga orang anak iaitu Mohamed Danish Hakim,8, Marissa Dania Hakim,6, dan Maria Danisha Hakim,3. Mereka bercerai pada 18 Disember 2008.


Apa-apa pun Selamat Pengantin Baru buat Norman Hakim dan Memey Suhaiza. Semoga perkahwinan ini akan kekal. Yang penting jangan abaikan nafkah anak-anak...




Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~~

Comments
1 Comments
Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget