Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Keputusan Perlawanan Piala Malaysia 13 September 2011



KEPUTUSAN PERLAWANAN PIALA MALAYSIA 13 SEPTEMBER 2011


Pasti ramai yang ternantikan keputusan perlawanan piala Malaysia 13 September 2011 (perlawanan ketiga peringkat kumpulan) ini kan.


Maklumlah perlawanan ketiga ini banyak menemukan pasukan-pasukan pilihan yang belum tewas lagi dalam 2 perlawanan sebelum ini seperti Terengganu VS Negeri Sembilan dan Kuala Lumpur VS Selangor.


Siaran langsung (live) di kaca TV ialah perlawanan antara Negeri Sembilan VS Terengganu di saluran 801 Astro Arena manakala perlawanan Perak VS Kedah bersiaran langsung di TV1.


Inilah dia keputusan perlawanan Piala Malaysia 13 September 2011 :-


    * Perak 2-1 Kedah


    * T-Team 4-0 PDRM


    * Sabah 3-1 Johor


    * Sarawak 0-1 Johor FC


    * Kuala Lumpur 0-0 Selangor


    * Negeri Sembilan 1-0 Terengganu


    * PKNS 1-0 Sime Darby


Nampaknya selepas keputusan perlawanan ketiga Piala malaysia 2011 ini, Negeri Sembilan kekal pasukan tanpa kalah selepas menewaskan Juara Piala FA, Terengganu 1-0 dalam kumpulan B.


Ini menjadikan negeri Sembilan pasukan pertama layak ke suku akhir piala Malaysia 2011. Walaubagaimanapun, Terengganu tetap pasukan pilihan untuk layak ke suku akhir Piala Malaysia 2011.




Satu lagi perlawanan tumpuan antara Kuala lumpur VS Selangor berkesudahan seri 0-0. Walaubagaimanapun kedua-dua pasukan ini tetap pilihan dalam kumpulan D untuk mara ke suku akhir.


Satu lagi perlawanan melibatkan Felda United VS Kelantan dalam kumpulan C akan berlangsung pada 14 September 2011 di Stadium Selayang, Selang.or


Apa-apa pun masih ada ruang buat pasukan-pasukan lain untuk merebut 2 tempat teratas dalam setiap kumpulan kerana masih ada 3 lagi perlawanan peringkat kumpulan. Jadikanlah keputusan perlawanan Piala Malaysia 13 September 2011 ini sebagai pembakar semangat untuk mencipta kejayaan selepas ini...



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~

Comments
2 Comments
Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget