Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Tonton Filem Hantu Bonceng Online Di Youtube !



Ok buat semua peminat filem tempatan anda kini boleh tonton filem Hantu Bonceng online di Youtube. Tidak dapat di pastikan sudah berapa lama filem ini berada di Youtube. 


Setakat entri ini ditulis sudah 17710 pelayar internet sudah menonton filem Hantu Bonceng online di Youtube. Mungkin disebabkan promosi yang berterusan dan kontroversi yang timbul dari filem ini ramai yang menonton filem ini selain tarikan Zizan Raja Lawak sebagai hero utama filem ini.


Untuk rekod filem Hantu Bonceng ini mendapat pujian atas kejayaan mengumpul kutipan tiket mencecah RM8 juta dalam masa 2 minggu ia ditayangkan di pawagam seluruh negara.


Kepada yang mahu menonton filem Hantu Bonceng online di Youtube boleh menontonnya di bawah ini 






Secara peribadi, admin sudah menonton filem ini di Youtube. Rasa bersyukur sangat kerana tidak membazir duit menonton di pawagan atau melanggan Astro First kerana bagi admin filem ini biasa-biasa sahaja berbanding filem Adnan Sempit yang lebih menonjol humornya.


Admin merasakan lawak Zizan Raja Lawak dalam filem ini biasa-biasa aja. Zizan perlu bergandingan dengan Johan baru lawaknya mampu menyengat. Namun semua itu pilihan penerbit filem. Pelakon dan penonton tiada kuasa menentukan barisan pelakon sesebuah filem.


Pendapat sesetengah pihak, filem bukanlah sebuah medium untuk berdakwah. Namun, ‘Hantu Bonceng’ masih mempunyai unsur pengajaran. Isu rempit masih berlegar dalam masyarakat begitu juga dengan amalan ilmu hitam, semuanya digarap dengan penuh teliti dan mampu menyampaikan pesanan baik buat penonton.




Cuma beberapa babak yang membuatkan admin kecewa dengan filem ni. Pertamanya, penggunaan kalimah Allah yang nampaknya seperti dipersendakan demi untuk mengundang tawa penonton dan adegan lelaki dan perempuan Islam yang bukan muhrim tinggal dalam satu rumah adalah tidak sesuai dengan budaya masyarakat Islam


Apa-apa pun admin berpendapat ‘Hantu Bonceng’ adalah sebuah filem komedi ringan yang cukup sesuai untuk tontonan seisi keluarga. Sebenarnya admin dahagakan  filem yang mempunyai tema dan  yang bermutu tinggi yang mampu mengangkat taraf filem Malaysia di peringkat antarabangsa... 


Apa-apapun semua ini adalah pendapat peribadi sahaja. Adalah lebih baik kita menonton sendiri untuk menentukan baik buruknya sesebuah adegan dalam filem itu. Oleh itu buat semua pembaca, selamat menonton Hantu Bonceng !



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~~  

Comments
2 Comments

2 comments:

Unknown said...

serius lawak ;D

amirah said...

pon dah tgk kat youtube. mujur tk tgk kat astro first lagi...hehe

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget