Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted


(Credit to Gua)


Baru-baru ini telah berlangsungnya majlis perkahwinan Faezah Elai dan Heykal Hanifah (penerbit drama) pada 9 September 2011. Dengan hanya sekali lafaz, Faezah Elai, pelakon yang popular menerusi drama ‘Asmara’ sah bergelar isteri kepada pengarah, Heykal Hanifah.


Faezah Elai yang mengenakan busana moden kotemporari bewarna putih dan pink rekaan Hatta Dolmat ini menerima mas kahwin sebanyak RM1001 manakala jumlah wang hantarannya dirahsiakan.


Pada majlis perkahwinan Faezah Elai dan Heykal Hanifah (penerbit drama), pihak perempuan turut menerima sembilan dulang hantaran antaranya cincin beserta rantai, iPhone 4, jam tangan Tag Heuer, barangan kecantikan Forest’Secret, Al-Quran digital dan telekung.





Pihak lelaki pula menerima sebelas dulang hantaran dari pihak perempuan antaranya berupa sebentuk cincin, kamera Nikon DX, iPhone 4, jam tangan Tag Heuer, barangan penjagaan lelaki Forest’Secret, Al-Quran, wangian, dompet Mont Blanc, buah, cupcake serta sirih junjung.


Pasangan Faezah Elai dan Heykal Hanifah ini akan diraikan dalam sebuah majlis resepsi sebelah perempuan pada 3 Disember nanti di Dewan Banquet Kem Tun Abdul Razak, Bukit Gedung, Pulau Pinang manakala pada keesokan harinya majlis di sebelah pihak lelaki. 




Menurut sumber, selepas majlis perkahwinan Faezah Elai dan Heykal Hanifah (penerbit drama) ramai lagi selebriti, ahli perniagaan, orang kebanyakan dan VIP akan melangsungkan perkahwinan selepas berlalunya bulan Ramadhan. 


Apa-apa pun tahniah kepada Faezah Elai dan Heykal Hanifah. Semoga kekal ke akhir zaman. Mungkin 2 3 entri selepas ini masih berkisar tentang perkahwinan. Jangan marah yaa...


Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~

Comments
1 Comments
Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget