Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Dah Ambil Tiket Free Filem Magika di KRU Studios, Cyberjaya



Masih ingat entri menang tiket wayang menonton filem Magika ?. Cuma nak bagitahu saya dah amibil tiket yang saya menangi itu di pejabat KRU Studios di Cyberjaya pada 22 September 2010 lalu.


Walaupun perjalanan agak lama sehingga memakan masa hampir 45 minit dari Gombak ke Cyberjaya namun bagaikan tak terasa kerana kegembiraan mengatasi segala rasa ketika itu.


Ini adalah gambar yang sempat dirakam sepanjang perjalanan :-



Ini adalah pejabat KRU Studios di Putrajaya. Warna oren adalah warna korporat KRU Studios.



Biasalah nak masuk ofis orang bukan boleh terjah je. Kena dapatkan pas pelawat dulu.



Ini pula ialah meja penyambut tetamu tetapi penyambut tetamunya ke toilet la pulak.



Yang ini pula tugu KRU Studios. Dari jauh memang boleh nampak.


Saya di bawa berjumpa dengan Encik Khairul iaitu orang yang bertanggungjawab menguruskan peraduan untuk filem Magika bagi proses penyampaian hadiah kepada pemenang..  




Ini adalah tiket yang saya menang. Terdapat juga senarai nama pawagam yang menayangkan filem ini termasuk di Brunei Darussalam. Di samping itu, saya juga menerima 2 keping poster filem ini sebagai hadiah sampingan. 


Tiket ini sah dari 1 Oktober 2010 sehingga filem ini tamat tayangannya di pawagam. Sehingga kini  saya masih belum memutuskan mahu bawa siapa menonton filem ini bersama di pawagam. Kalau ajak si A apa kata si B, kalau bawa si B, si A pasti kecewa...


Adios~~~ 

Comments
5 Comments

5 comments:

amirah said...

ajak akak jela..abis citer

Sumijelly said...

meh la ajak sumi..
confirm tak ada yang marah...hehehe

untungnya dpt tiket FREE...

Sumijelly.com

Sharinginfoz said...

aoa kata ajak si S, adakah insan bertuah tu sumi???

Faizal@PeJAY said...

mcm mana leh dpt tiket free nie

AngahSayang2314 said...

kalau macam tue apa kata pos jer bagi kat si Angah heheheh boleeeee???

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget