Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Isteri @ Bini Baru Taib Mahmud Wanita Lubnan



Pastinya ramai dah mengetahui bahawa Ketua Menteri Sarawak, Tan Sri Taib Mahmud telah pun mengahwini seorang wanita Lubnan berusia lingkungan 30-an baru-baru ini.


Majlis perkahwinan diadakan secara tertutup dengan pihak media tidak dibenarkan masuk. Majlis itu hanya dihadiri orang kenamaan dan ahli keluarga terdekat bermula dengan majlis tahlil dan doa selamat.




Boleh tahan cantik isteri @ baru Tan Sri Taib Mahmud ini. Mancung hidungnya. Maklumlah isteri baru dia ini berasal dari Lubnan.


Sebelum ini, isteri beliau Puan Sri Laila Taib yang berketurunan Poland, meninggal dunia akibat barah April 2009 selepas 50 tahun mendirikan rumah tangga.




Menurut sumber, pengumuman tentang perkahwinan ini akan dibuat tak lama lagi dengan majlis kepada umum akan diadakan pada Januari, 2011. 


Apa-apapun Selamat Pengantin Baru kepada Tan Sri Taib Mahmud. Semoga kekal ke akhir hayat. 


Adios~~~~

Comments
9 Comments

9 comments:

lydzar said...

selamat pengantin baru..

if wife dh meninggal, ok la carik pengganti. Jgn wife tgh sihat walafiat lagi, dh pegi carik lain sudah la , kan?

amirah said...

fuyooo cantiknya. maklumla org lubnan.takde plak dgr citer. ni first time bru tau..

Sharinginfoz said...

jodohnya kat situ kan, semoga berbahagia selalu

relevan said...

Selamat pengantin baru..

~ PIJA ~ said...

terletak hidung bini die nih..hihii

Mknace said...

:):):)
terbaeekkk!!!

Halimkk said...

kita doakan semoga berkekalan hingga ke akhir hayat

azzey said...

velasrizal: semoga berbahagia hingga ke akhirnya....

give said...

sik sangka nikah ngan orang lubnan..so sad...

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget