Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Harga Baru Petrol RON97 1 Dis 2010 : RM 2.30, Naik Lagi 15 Sen



Harga baru petrol RON97 pada 1 Dis 2010 ialah RM2.30 iaitu berlakunya kenaikan harga sebanyak 15 sen lagi.


Kali terakhir kenaikan harga petrol RON97 ialah pada 2 November 2010 sebanyak 5 sen dari RM 2.10 kepada RM2.15.




Walaubagaimanapun harga RON95 masih kekal pada paras RM1.85 seliter. Pengumuman secara rasmi kenaikan harga ini akan di buat tak lama lagi.


Harga petrol RON97 tertakluk kepada pengapungan yang berdasarkan harga pasaran. Kerajaan akan memantau purata harga pasaran setiap bulan.


Kenaikan harga ini pasti memberi kesan kepada golongan berpendapatan tinggi yang menggunakan RON97. Semoga RON95 untuk yang berpendapatan rendah tidak di naikkan harga dan terus mendapat subsidi dari kerajaan.


Adios~~~~

Comments
8 Comments

8 comments:

KimiCnoL said...

aish,bukan ke baru nake mase tue..
JOM BACE ENTRY BARU
"1.Underground Nasyid??"

Sharinginfoz said...

tiap2 bulan harga akan direview so kalau pasaran dunia naik, maka naiklah tapi RON97 je

~ PIJA ~ said...

salam..

takat ni pakai minyak kaler kuning...:)

amirah said...

kalau apungan mcm ni mesti la selalu naik. Berapa ek ceiling untuk RON 97 ni.

laGenDA KodOk HijAU said...

yang aku heran tu duit gaji aku tak naik naik..heran kerajaan ni hahaha

✿....rossa alina....✿ said...

mampoih den kalo ron95 naik gak....

tol ihari dah rm5.40..sebulan??
minyak??adooi..

nak naik moto serik plak penah jatuh bawah trailer..










adoooi... T_T

miss lolly a.k.a luvfareda said...

undilah BN hohoho!

ParkAir said...

nasib baik aku pakai beskal, buh minyak kat rantai jek.

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget