Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Tips Mendapat Suami Orang kaya !



Dah menjadi trend sekarang ini ramai perempuan mahu mencari jodoh di kalangan orang kaya. Maklumlah nak hidup senang la katakan. 


Sebenarnya taklah susah sangat nak cari jodoh di kalangan orang kaya. Di sini saya nak kongsi beberapa tips mudah untuk mendapat suami di kalangan orang kaya :-


1. Berbelanja di mana mereka berbelanja


  • Cubalah kunjungi tempat-tempat yang menjadi tujuan lelaki kaya ini seperti Pavillion dan di butik-butik. Tidak semestinya anda berbelanja, cukup dengan amati barang-barang yang ada ditempat itu. Selain itu ambil peluang untuk mengamati adakah lelaki kaya berbelanja di tempat itu. Informasi yang anda dapat boleh di jadikan bahan untuk berbual dengan lelaki tersebut.


2.  Cuba hobi baru


  • Cuba anda jalani hobi-hobi lelaki kaya, seperti golf, tenis dan berlayar. Anda tidak usah bingung menjalani hobi baru seperti golf, yang mungkin asing bagi anda, kerana banyak lelaki kaya yang mahu mengajar anda. Jangan lupa tepuk tangan jika dia mencetak Score.


3. Hadir ke seminar dan jadi sukarelawan


  • Menghadiri seminar adalah salah satu cara untuk mendekati lelaki kaya kerana biasanya yang mengikuti seminar adalah lelaki-lelaki kaya. Seandainya anda mengikuti seminar tentang kesihatan pasti ada doktor disitu. Di sinilah anda perlu menggunakan skills mengoda untuk memikat mereka. 


4. Kunjungi lounge dan hotel bertaraf bintang

 
  • Lounge dan hotel sering menjadi lokasi para businessman sedang melakukan perjalanan bisnes. Ajak teman anda dan duduklah di bar sambil cuba menarik perhatian businessman yang datang ke bar itu. Kalau melihat lelaki kaya, jangan agresif, biarkan lelaki itu yang mendekati anda.


 5. Berkawanlah dengan orang yang rapat dengan lelaki kaya

  • Cara ini boleh di anggap cara yang paling baik, kerana dengan mempunyai teman yang mengenal lelaki-lelaki kaya maka anda boleh menggunakan rakan anda untuk lebih rapat dengan lelaki kaya. 


Anda boleh mempraktiskan cara-cara tersebut jika benar-benar ingin mencari lelaki kaya sebagai teman hidup anda.  Jangan takut di cap 'pisau cukur' kerana yang 'tidur di atas duit' nanti ialah anda. Bukan mereka yang mengata anda !


Adios~~~~

Comments
11 Comments

11 comments:

ejaMaria said...

hahaha... bole la kalau desperate sangat...
'tak kaya tapi cukup segala... Amin'

azzey said...

ha3..baikkkkkkk punya tips nih!

Faizal@PeJAY said...

kalo nak cari perempuan kaya

anyss said...

Salam,
hu hu hu sukerrrr dengan entri ni tepuk tangan juta2 lemon sambil gelak guling2

Paling tak tahan gelak bila baca tulisan ijau ni "Jangan takut di cap 'pisau cukur' kerana yang 'tidur di atas duit' nanti ialah anda. Bukan mereka yang mengata anda!"

hu hu hu sungguh bermanfaat entri ini ;)

anyss said...

Salam,
hu hu hu sukerrrr dengan entri ni tepuk tangan juta2 lemon sambil gelak guling2

Paling tak tahan gelak bila baca tulisan ijau ni "Jangan takut di cap 'pisau cukur' kerana yang 'tidur di atas duit' nanti ialah anda. Bukan mereka yang mengata anda!"

hu hu hu sungguh bermanfaat entri ini ;)

AngahSayang2314 said...

itu kalau lelaki kaya tapi kalau anak kaya macam mana rizal??? hehehe

Anonymous said...

haha.....nnt nk cber try ae(bler dh dewase lerh)...hehehe

Kalamhati said...

hehehe bleh pokai dulu kalau cemni..nasib kalu dpt..kalu tak melopong jer!huhu

Kyuubi_85 said...

janji dpt suami kaya raya. tak kisah nombor 2 ke 3 ke 4 dan seterusnya kan? hihihi

kalau nak dpt pompuan kaya pula macamana ye? hihihi

ish malu la camni said...

okay, kepada faizal, tips nye same je ye... hehehe suka menyibuk kan kan

Sharinginfoz said...

yang penting hati pun tenang tak ada masalah, kalau ada masalah juga hmmmmm entahlah

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget