Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Rezeki Dari Rumah Terbuka Hari Raya Aidilfitri !



Semakin menghampiri penghujung bulan Syawal masih ramai yang berlumba-lumba mengadakan rumah terbuka untuk meraikan Hari Raya Aidilfitri bersama keluarga, saudara mara dan rakan-rakan.


Memang tak menang tangan memerima jemputan rumah terbuka sekarang ini. Tak cukup dengan itu, ada yang baik hati sampai tolong tapaukan makanan lagi untuk saya. Oh terharunya !




Inilah rezeki orang bujang namanya. Antara makanan yang di tapau untuk saya ialah lemang, sate, kari ayam, kuah kacang dan telur yang di masak ala-ala puding (tak pasti nama lauk ini).


Terima kasih banyak-banyak la kepada yang susah-susah tolong tapaukan untuk saya. Memang sedap-sedap makanan ini semua.  Lepas bulan Syawal ini jom serbu rumah orang kahwin pula !


Adios~~~~

Comments
8 Comments

8 comments:

AngahSayang2314 said...

ok la... rezeki kamu dari tak ada ingat gak org kat kamu kan????

saya_arief said...

sedaapppp.
:D

Sharinginfoz said...

benda free memang sodap kan

azzey said...

Velasrizal: makan2 lah agenda yg paling best kan!

ProfHariz said...

Ya Allah sedapnya... Huhu teringin ketupat la plak

New Entry ProfHariz
Berkahwin USia Muda

CT said...

sedap tu....hi3

Akk dh jd follower, jom jd follower akk plk...Calll kak CT ya..

noor afzan said...

semalam pun baru je makan satay.
opis de buat jamuan raya.
nyum2.

PEJUANG KESENIAN EXTREME said...

Bro,bulan ni PKE x puas makan lemang..ada lemang lebih x..hahaha

Entri Terbaru PKE:
Bila The Panas Dalam Menyanyi-Seperti Babi

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget