Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Tangga Yang Menjimatkan Masa


Mungkin ini adalah jawapan kepada mereka yang mengejar masa tanpa perlu anda menuruni anak tangga untuk ke tingkat bawah. Hanya perlu meluncur sahaja anda dapat sampai ke bawah dengan cepat.




Hmm memang kreatif kan. Tangga ini juga dapat berfungsi sebagai tempat permainan anak anda. Sekarang ni kan banyak kes culik kanak-kanak, adalah lebih baik biarkan anak anda bermain gelunsur ini di depan mata daripada anak anda menanggung risiko bermain di luar rumah.

Apa-apa pun tahap keselamatan perlulah di titikberatkan supaya tiada kejadian buruk berlaku..

Adios~~~

Comments
3 Comments

3 comments:

cikgu isza said...

orang takde masalah nak turun ke bawah.. yang nak naik ke atas tu yang masalahnyer..huhuhu

Jas said...

Hhahaaha cool! :D

Sharinginfoz said...

macam2 jenis tangga kan... anyway iklan maggie selalu aja ada.. dapat buffered earnings ads ke..

Buffered RM13.06

Gaji Berapa Kena Income Tax???

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget