Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Alat Yang Mampu Mengawal Suami Dari Curang


Bagi kaum wanita mungkin tidak ada yang lebih menyakitkan hati apabila mengetahui pasangannya berlaku curang. Pastinya kecurangan sang suami sentiasa berlegar di fikiran  malah mengisi setiap minit yang berlalu.


Yelah setelah segala-galanya sudah diberikan. Kasih sayang, makan minum terjaga, perhatian dan tanggungjawab sebagai isteri tidak pernah diabaikan. Pucuk pangkal, suamilah segala-galanya. Namun sang suami masih berlaku curang. Di mana silapnya?


Namun begitu, setiap permasalahan pasti ada jalan penyelesaiannya kan. Atas daya kreativiti manusia maka telah lahirnya sebuah alat yang mampu mengawal suami anda dari berlaku curang.


Jom kita lihat alat yang dikatakan mampu mengelakkan suami dari berlaku curang :- 




Apa pendapat anda tentang alat ini? Dapatkah alat ini mengawal sang suami dari berlaku curang? Jangan tanya saya bagaimana alat ini  digunakan. Masing-masing dah besar kan. Faham-faham sajalah..


Sebenarnya banyak cara untuk mengawal sang suami dari berlaku curang. Tak semestinya menggunakan alat ini kan. Yang penting kedua-dua pihak perlu memainkan peranan dalam membina keharmonian dalam rumah tangga supaya tidak timbul soal orang ketiga.


Fikir-fikirkanlah..

Adios~~~

Comments
9 Comments

9 comments:

::Nur Fazlyna Marlyssa:: said...

mcm kejam la plak kalo gune alat nie kan???

saya_arief said...

adess..ade gak alat cam gni..

kenwooi said...

haha.. interesting.. =P

Ejamaria said...

hehehe... lepas kuar toilet, payah tu nak lap bagi kering...

** a i l y ** said...

hahhaa siap ada mangga

Sharinginfoz said...

macam ni pun ada.. macam2 alat kan

Anonymous said...

huhu...tak susah nak jalan ke bila guna nih...

Ayusipermatabiru said...

ngilu tgk benda ni..hoho

Anonymous said...

Kalau laki nak curang dia buat juga silap silap dia buat kunci spy

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget