Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Adik Miyabi Juga Laris Di Pasaran !


Miyabi atau nama sebenarnya Maria Ozawa adalah nama yang tak perlu di diperkenalkan lagi. Beliau terlibat dalam industri perfileman yang kebanyakan peminatnya dari golongan lelaki. Tak perlulah disebut di sini pekerjaannya. Cukuplah dengan menyatakan penonton filemnya akan terbeliak biji mata dari awal hingga penghujung filem. Faham-faham ajelah..

Populariti Miyabi ini telah melanda Asia Tenggara pada tahun lepas apabila beliau dilamar untuk berlakon sebuah filem di Indonesia tapi malangnya projek filem ini terbantut apabila menerima tentangan dari masyarakat republik itu.

Namun begitu, tahukah anda bahawa adik beliau juga tengah laris di pasaran. Dengan nama Miyako, permintaan terhadap adiknya itu seperti goreng pisang panas. Jom kita lihat adik Miyabi ini:-





Hahahaha..1-0.. Pasti anda sangka yang adiknya juga sama seperti 'kakak' nya juga kan huhu.. Sebenarnya tak ada kaitan pun antara rice cooker ini dengan Miyabi. Cuma namanya sahaja yang seakan-akan sama.

Jangan salahkan aku yek. Aku pun terkena juga. Ntah sapa hantar emel merapu kat aku. Daripada aku terkena seorang baik aku pun pekena korang juga kan.. Baru best!!!...

Adios~~~

Comments
7 Comments

7 comments:

rossoneri said...

sabo je lah

::IenaFazlyna:: said...

kikikiki...miyako lagi byk kegunaan dr miyabi

hazman aka species1980 said...

aduyai... terkono pakcik nie ha....

kisahremaja said...

adik yang takde kena mengena langsung... baik idup mahupun mati...hahaha

kisahsensasi said...

ini... kalau miyabi baca confirm die gelak besar

MIRWAN MUHAMMAD said...

tapi klo adiknya tu....ppuan pula yg banyak minat....

Raybond said...

hahaha.. miyako.. =)

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget