Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Ramlah Ram Bertudung !


 
Ramlah Ram bertudung?. Ramai yang menyaksikan Muzik-Muzik Separuh Akhir ke 25 baru-baru ini terkejut dengan penampilan baru Ramlah Ram bertudung. Inilah 1 penghijrahan yang baik.


Ini adalah kenyataan rasmi dari Ramlah Ram :-


"Saya rasa inilah imej yang sesuai dengan usia sekarang. Lagi pula saya rasa tenang selepas bertudung ini. Dari segi rezeki pula, saya hanya serahkan kepada Allah. Saya yakin saya masih boleh mencari rezeki dengan penampilan sebegini".




Alhamdulillah sekarang ini dah semakin ramai golongan artis sudah mula memakai tudung antaranya Erma Fatima, Nora, Liza Hanim, Anne Ngasri, Farah AF2 dan ramai lagi.


Secara peribadi mereka kelihatan bertambah cantik dan ayu apabila bertudung dan menutup aurat ni. Memang tergoda iman. Tengoklah gambar Farah AF2 bertudung di bawah ini:-




Memang cantik kan. Semoga selepas ini ramai lagi artis di luar sana memakai tudung dan menutup aurat. Ini adalah tuntutan agama Islam. Tak pakai tudung itu BERDOSA...


P/S :- Suka sangat tengok gambar Farah AF2 bertudung ini...


Adios~~~~

Comments
10 Comments

10 comments:

Sharinginfoz said...

bagus perpindahan yang sangat baik

noor afzan said...

farah mmg cun oo bila pakai tudung..
comel!

Zura said...

terkejut jgak tgk kak melah bertudung...alhamdulillah

iday said...

cantik kak ramlah ram pakai tudung:)

amirah said...

comey kan kak melah pakai tudung..pakai tudung nampak lebih manis...

i am S!L4H.. said...

=) =)....
sme2 la kite....

anaMuslimah said...

Alhamdulillah..setinggi-tinggi syukur kpada Allah..Maha Berkuasa mengurniakan taufik dan hidayah kpada hamba2 yg dikehendaki...

anaMuslimah said...

Alhamdulillah..setinggi-tinggi syukur kpada Allah..Maha Berkuasa mengurniakan taufik dan hidayah kpada hamba2 yg dikehendaki...

azzey said...

velasrizal: sker sgt tgk Ramlah Ram bertudung. npk lg sweet dan lagi kemas! mudah2an lebih ramai yg akan menurut jejak langkahnya!

atehqshe said...

salam,

tahniah untk kak melah kite,

manis dh bertudung...alhamdulilah tutop habis..tak setengah2 artis tu pakai tudung tapi jambul terkeluar...fikir2lah sendri!!

terima kaseh,

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget