Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Voucher Jusco RM60..Tak Tau Nak Tukar Dengan Apa...

Aku baru tiba dari kampung semalam..Tengah kemas kemas beg tetibe aku terjumpa satu envelope. Tanpa ragu ragu aku terus buka envelope tu..Alangkah terkejutnya aku, baki voucher Jusco aku masih berbaki RM 60 (RM20 X 3 keping)..

Macam mana masih ada baki voucher ni? Aku ingatkan dah abis dah..Untuk rekod, sewaktu aku berkerja dengan CIMB Bank, aku telah di hadiahkan voucher Jucso bernilai  RM 1100 dan voucher Pizza Hut bernilai RM30 sebagai penghargaan menjadi Top Performer pada April 2008..






Semua voucher tu telah habis aku bahagikan kepada family ku..Mereka semua berbelanja sakan di Jusco Wangsa Maju untuk persiapan raya..So aku assume dah abes dah voucher ni..Tak sangka plak ada plak baki voucher yang masih tinggal..


Aku selalu gi Jusco tapi tak tau pe yang nak beli..Maybe sebab aku ni seorang yang sempoi..Rasa dah cukup sempurna hidup aku..Tapi kerana voucher masih berbaki, aku harus gunakan..Kalau ada awek boleh gak bagi awek suruh belanja hahahah..Kalau ada la..  

Apa aku nak buat dengan voucher ni? Tak de idea la..Apa pendapat korang ek..Bagi la idea sket pe harus aku tukar..Tak pakai nantu rugi lak...Duk fikir lama sangat nanti expired lak voucher ni..

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget