Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Di Lontar Bom Api Kerana Tolak Cinta


Akibat tidak menerima cinta seorang lelaki, seorang remaja perempuan bersama ibu dan dua adik lelakinya menjadi mangsa lemparan bom api dipercayai dilakukan dua lelaki di rumah mereka di Taman Mutiara Naga, Kepala Batas

Satu daripadanya meletup dan menyebabkan beberapa barangan yang diletakkan di luar rumah mangsa hangus dan api berjaya dipadamkan beberapa jiran menyedari kejadian itu.

Difahamkan, ketika kejadian, kira-kira jam 4 pagi, seorang jiran yang pulang dari kerja ternampak kelibat dua lelaki menunggang sebuah motosikal melontar dua objek ke rumah berkenaan.

Katanya, mangsa terkejut apabila terdengar jeritan jiran memaklumkan rumah mereka terbakar.

Melihat api sedang marak dalam keadaan panik mangsa tidak dapat mencari kunci rumah dan hanya mampu menjerit meminta tolong.

Mangsa berkata, dia mengesyaki perbuatan itu mungkin angkara bekas teman lelakinya kerana sehari sebelum kejadian, suspek mengajaknya keluar tetapi dia menolak dengan alasan tidak menyukai lelaki itu.
Katanya, suspek sebelum ini pernah menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) dan mengugut akan membakar rumahnya jika dia menolak cintanya.



Orang macam ni pun ada ekk..Dah awek tu rejek siang siang terima je lah..Pesal nak dendam dendam sampai nak bakar rumah orang..Tak pasal pasal dah jadi kes polis..Relax la bro, bunga bukan seekor... 

Comments
4 Comments

4 comments:

Sharinginfoz said...

macam2 kan.... hmm oleh kerana cinta tak kesampaian org sanggup buat macam2.. jadikan iktibar untuk diri kita...

Siapa Nak Promo Blog???

Credit Card Mana Satu????

Dulu Dan Sekarang…

myrol92 said...

Krn Cinta itu buta..
hahahaha....

noor afzan said...

macam2 dunia sekarang nih..

SURI said...

ai,
hati kalu dah suka sangat2 tu yang boleh jadi gila cinta kot..hik3..tapi waspadalah dengan cinta kerna ada manis dan pahitnya disitu pasti kita akan teruji juga...

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget