Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Lagi Teori Kewujudan Manusia..

 

Topik aku hari ini ialah “Teori Evolusi” atau dikenali juga dengan “Teori Darwin”. Benda ni dah lama tapi masih diperkatakan oleh mereka-mereka yang tak mengiktiraf kewujudan Tuhan..Mereka percaya manusia wujud melalui evolusi dari beruk kepada manusia.

Kemusykilan muncul lagi kerana kononnya wujud lagi satu teori mengenai kewujudan manusia..Yang ni tak pasti la teori siapa kerana belum ada rekod mengenainya. Gambar kat bawah ni menunjukkan lagi satu teori yang lagi satu ni:-

 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 

Haha apa pendapat korang dengan teori yang satu lagi ni? Macam bangang pun ada huhu.. Tak masuk akal kan..
 
Mengapa aku timbulkan benda ni? Aku nak mengingatkan dan menjelaskan kepada manusia-manusia yang mana mereka bukan berasal dari spesis tu..kita sebagai umat Muhammad semua dah pastinya tahu.. asalnya kita dari Nabi Adam..

Fikir-fikirkanlah..

Adios~~~

Comments
3 Comments

3 comments:

fitri oh fitri said...

wah., teaser benar. hahaha.
tease lg bebanyak, kna sman bru thu



fitridzulkifli.blogspot.com

light in da mirror said...

just like a big liar..... fuck this teory

Anonymous said...

Teori yg bohong,penipu....
tu kerja Kristian dan Yahudi

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget