Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



BREAKING NEWS 


Nicolas Anelka sah berpindah ke Shanghai Shenhua dari Chelsea pada musim perpindahan pemain januari 2012 ini setelah kedua-dua kelab bersetuju dengan terma dan syarat perpindahan ini. 


Anelka berpindah ke Shanghai Shenhua dengan kontrak selama 2 tahun dan di fahamkan beliau akan menerima gaji sekitar £175,000 seminggu.


Sebelum menyertai Chelsea, Anelka pernah menyertai Paris Saint-Germain, Arsenal, Real Madrid, Liverpool, Manchester City, Fenerbahçe dan Bolton Wanderers.


Kelab Shanghai Shenhua ini dimiliki oleh seorang taikun perniagaan internet yang mendapat lesen permainan fantasi Warcraft di China, Zhou Jun.




Gambar Anelka terpampang di halaman utama kelab Shanghai Shenhua sebagai tanda kejayaan mereka memikat pemain berstatus bintang pertama kelab itu.


Pada masa yang sama Shenhua jua mengharap agar dapat memujuk Didier Drogba untuk menyertai Anelka di China setelah Chelsea teragak-agak untuk melanjutkan kontrak Drogba 1 tahun lagi.


Walaubagaimanapun, Shanghai Shenhua bakal mendapat saingan Anzhi Makhachkala, AC Milan dan PSG untuk mendapatkan khimat Drogba.


Selain Drogba, nasib pemain Chelsea yang lain seperti Alex, Poulo Ferreira dan Frank Lampard tidak menentu apabila GAGAL mendapat perhatian pengurus Chelsea, Andre Villas Boas sejak akhir-akhir ini. 


Apa-apa pun SELAMAT MAJU JAYA untuk Nicholas Anelka. Terima Kasih atas sumbangan anda selama berada di Stamford Bridge....




Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~~

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget