Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Borang Wang Bantuan Rakyat RM500 1Malaysia (BR1M)



Borang Wang Bantuan Rakyat RM500 1Malaysia (BR1M) sudah boleh di ambil di cawangan LHDN seluruh Malaysia bermula 10 Disember 2011. Borang Wang Bantuan Rakyat RM500 1Malaysia juga boleh di download dari laman web Kementerian Kewangan Malaysia. 


Secara amnya, mereka yang layak memohon Wang Bantuan Rakyat RM500 1Malaysia ialah seorang warganegara Malaysia yang mana isi rumah berpendapatan kasar RM3,000 ke bawah sebulan.


Bagi mereka yang belum jelas dengan kriteria-kriteria kelayakan untuk memohon bantuan ini, anda boleh rujuk carta di bawah ini :- 













Di bawah ini ialah borang Wang Bantuan Rakyat RM500 1Malaysia di dapati di pejabat LHDN seluruh Malaysia atau di download terus dari laman web Kementerian Kewangan Malaysia.




Apa yang penting ialah borang ini adalah PERCUMA. Kalau ada pihak yang menjual borang ini anda boleh membuat laporan kepada pihak Polis.


Borang yang asli juga tidak memerlukan anda mengisi no akaun bank anda. Jika ada ruangan untuk menulis no akaun bank sila dapatkan borang yang asli dari LHDN. Kerajaan tidak memerlukan no akaun bank anda untuk membuat pembayaran. Ingat tu !


Yang penting bagi mereka yang memohon bantuan ini ialah anda perlu kembalikan borang yang di isi kepada LHDN sebelum 10 Januari 2011.  Sebarang surat menyurat tidak akan di layan selepas tamatnya tempoh tersebut....



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget