Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



Pasti ramai yang cari "Maharaja Lawak Mega Akhir (Final) live streaming"untuk menonton Maharaja Lawak Mega Akhir (Final) secara live pada 30 Disember 2011. 


Maklumlah ada di kalangan kita peminat Maharaja Lawak Mega namun apakan daya tidak dapat menonton live di Astro Warna saluran 132 gara-gara tidak melanggan pakej Mustika Astro.


Bagi yang nak tengok Maharaja Lawak Akhir (Final) secara live streaming tu, boleh cuba klik di bawah tapi  TIADA JAMINAN anda boleh menonton. Kalau ada rezeki anda, anda dapat menonton sebab kadangkala benda alah ni offline. 




Watch live streaming video from astrowarna at livestream.com


Kalau nak tengok juga bolehlah ke rumah saudara atau kawan yang melanggan pakej Mustika ini. Dah tentu mereka menonton saluran Astro Warna saluran 132 malam ini. 


Tak pun pergilah ke kedai-kedai makan atau mamak yang menayangkan Maharaja Lawak Mega Akhir. Tentu ada yang tayang maklumlah malam ini tak ada game bola live di TV.


Kalau malas nak keluar rumah apa kata anda tunggu sahaja 1jam selepas siaran tamat kerana pasti ada yang akan upload di Youtube. So anda boleh tonton di Youtube sahaja.


Apa-apa pun, ramalan saya keputusan Maharaja Lawak Mega Akhir :-

1. Boboi
2. Osbon
3. Seahu
4. Syok


Apa-apa pun ini hanya ramalan saya sahaja semata-mata berdasarkan performance finalis sepanjang Maharaja Lawak Mega berlangsung. Anda pula bagaimana ? Siapa pilihan anda untuk menjuarai Maharaja Lawak Mega musim pertama ini...


P/S : Sementara kita tunggu Maharaja Lawak Mega ini ke udara apa kata kita tonton video persembahan  Yuna yang baru ini terlebih dahulu...



Velasrizal  



Adios~~~~~

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget