Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



Macam mana entah boleh pula tidak perasan pula trafik Blog Aku Dan Sesuatu pada 1 Ogos 2011 telah mencecah sehingga 7502 unique visitors (UV) iaitu paling tinggi dalam sejarah Blog Aku Dan Sesuatu ini. Dah 2 hari berlalu baru perasan. 


Pada 30 Julai 2011 trafik telah mencecah 5972 UV iaitu lebih tinggi dari rekod trafik paling tinggi sebelum ini iaitu 5247 UV pada 24 June 2011 namun kedudukan ini tidak bertahan lama apabila pada 1 Ogos 2011 trafik mencecah 7502 UV.


Mungkin gambar di bawah ini adalah jawapan mengapa trafik Blog Aku Dan Sesuatu ini boleh mencecah sehingga 7502 UV ini :- 




Baru-baru ini pihak admin ada tulis tentang nasib Aleesha Farhana @ Mohd Ashraf yang telah meninggal dunia akibat tekanan cemuhan dari masyarakat apabila GAGAL mendapat kebenaran mahkamah untuk menukar nama dan jantina dalam IC nya.


Tak sangka ramai yang membaca entri ini dan prihatin dengan nasib yang menimpa Aleesha Farhana @ Mohd Ashraf  ini. Barangkali ini kali pertama kes seperti ini disiarkan oleh media. 


Nampak tak Facebook share button dalam bulatan merah itu? Tak sangka sampai 327 orang share entri ini di Facebook. Memang share button ini memang banyak membantu !


Bila ada orang share di Facebook, ini akan menarik orang lain untuk klik di link entri ini dan kebarangkalian orang lain akan 'share' di Facebook juga tinggi.  Ini akan membantu menaikkan trafik ke blog anda. 




Ini adalah jumlah keseluruhan unique visitors (UV) untuk seminggu. Kalau dulu mampu mencecah 10000 UV tapi untuk minggu ini dah mencecah sebanyak 23129 UV iaitu jumlah tertinggi untuk tempoh seminggu.


Kalau anda mempunyai blog apa kata kalau anda Facebook share button ini di blog anda. Manalah tahu ada visitors sudi berkongsi entri anda di Facebook. Ini sekaligus membantu untuk menaikkan trafik ke blog anda.


Tak susah pun letak button share ni. Lagi bagus kalau letak sekali Twitter tweet buttton. Fungsinya sama sahaja. Pihak admin tak letak lagi sebab masih tak mahir bermain Twitter.


Kepada yang sudi singgah dan baca di Blog Aku Dan Sesuatu ini Terima Kasih banyak-banyak dari pihak admin...



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~  

Comments
7 Comments

7 comments:

amirah said...

rezeki bulan Ramadhan ni..

Ms Haslina said...

tahniah gitu.
itulah usaha tangga kejayaan.
keep up.
;))

Zura Tahir said...

wow..terujanye tgk..tahniah..kite pun mase date tue UV naik jugak dr kebiasaan...:)

Nazz@Purple said...

cerita best..memang bnyk pngunjung..

Hakim Mahmud said...

giler...byk woot

Sharinginfoz said...

mcm2 org cari

Hasif said...

bgus la tu...jom klik sy nyer link...

http://sungguhsedap.blogspot.com/

thank you

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget