Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Tarikh Hari Raya Aidilfitri 2011 / 1432 H



Tarikh Hari Raya Aidiltri 2011 / 1432 H kemungkinan besar jatuh pada hari selasa 30 Ogos 2011 atau 31 Ogos 2011. Ini menjadikan tarikh Hari Raya Aidiltri 2011 mungkin bertembung dengan Hari Kemerdekaan negara yang ke 54.


Walaubagaimanapun sebelum menetapkan tarikh Hari Raya Aidiltri 2011 / 1432 H ini, pejabat Penyimpan Mohor Besar Raja- Raja akan melihat anak bulan Syawal pada 29 Ogos 2011 ini bagi menentukan tarikh Hari Raya Aidilfitri 2011 ini.


Majlis Raja-Raja juga mempersetujui bahawa cara menetapkan tarikh Aidilfitri adalah berdasarkan rukyah dan hisab dan pengisytiharan tarikh akan diumumkan pada malam Isnin ini menerusi radio dan televisyen. 





Rasanya tahun ni pertama kali kita di Malaysia menyambut Hari Raya serentak dengan Hari Kemerdekaan. Feel untuk menyambut hari merdeka dah tenggelamkan oleh  sambutan Hari Raya Aidilfitri. 


Sejak beberapa tahun kebelakangan ni semakin kurang rakyat Malaysia yang kibarkan Jalur Gemilang untuk menyambut kemerdekaan negara. Tak tahu la kenapa, mungkin dah ramai yang alpa sebab dah agak lama kita merdeka dan dah hanyut dengan “keamanan” negara.


Apa-apa pun Admin Blog Aku Dan Sesuatu  ingin mengucapkan selamat menyambut Hari Raya dan Hari Merdeka kepada semua rakyat Malaysia.  Sempena hari raya ni saya ingin memohon maaf zahir & batin. Semoga anda semua selamat pulang ke kampung halaman dengan selamat. Pandu dengan cermat. Ingatlah orang 'TERSAYANG'...



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~~

Comments
2 Comments

2 comments:

ProfHariz said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin dari blog.hariz :)

jj said...

selamat hari kepada semua

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget