Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Jersi Baru Chelsea Musim 2011/2012 (Third Kit)


Inilah dia jersi baru Chelsea untuk musim 2011/2012 iaitu jersi ketiga (third kit). Sekali pandang macam jersi Tottenham Hotspur pula. Mungkin mengambil idea dari jersi Tottenham Hotspur musim lepas kot. 


Yang membezakan jersi ini dengan jersi Tottenham Hotspur musim lepas ialah jalur kuning di bahagian dada. Tanpa jalur kuning itu memang nampak lagi ketara seperti jersi Tottenham Hotspur. 


Untuk musim lepas, jersi ketiga Chelsea berwarna hijau kuning terang namun kali ini Chelsea menggunakan warna putih sebagai warna rasmi jersi ketiga mereka. 


Jom kita lihat bintang Chelsea, Frank Lampard menggayakan jersi baru Chelsea musim 2011/2012 (third kit) ini :- 




Gabungan warna biru gelap dan kuning di bahagian dada memang nampak sangat cool. Jersi ini juga mempunyai kolar yang bahagian bawahnya berbentuk 'V'  



Nampaknya bukan sahaja jersinya berwarna putih malahan seluar dan stokin juga menggunakan warna putih. Memang jarang sekali Chelsea menggunakan warna putih sebagai warna rasmi jersi. Selalunya warna kuning.  


Yang di bawah ini pula jersi kedua Chelsea iaitu away kit. Rasanya ramai yang dah tengok jersi ini semasa kedatangan Chelsea ke Malaysia dalam Asia Tour 2011 baru-baru ini. Pemain Chelsea sempat menggayakan jersi kedua ini di Malaysia. 
  




Jersi baru Chelsea yang menggunakan teknologi Adidas Tech Fit ini di percayai mampu meningkatkan kelajuan, ketahanan dan kelasakkan pemain di atas padang.  


Semua ini  dapat di lakukan dengan teknologi  Adidas Tech Fit dengan  memberi tumpuan kepada tenaga otot untuk  menjana daya pecutan dan memaksimumkan tenaga sepanjang permainan.


Apa-apapun di harapkan jersi baru Chelsea ini dapat meningkat moral pemian Chelsea untuk menjulang trofi yang di pertandingkan musim ini selepas GAGAL membawa balik sebarang trofi musim lepas....



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget